Reklamace a vrácení zboží
Jak správně postupovat při reklamaci, výměně nebo vrácení zboží
Pokud potřebujete vyměnit nebo vrátit zboží, postupujte podle těchto jednoduchých kroků, které vám celý proces usnadní:
Při REKLAMACI nebo VÝMĚNĚ zboží si připravte
Při VRÁCENÍ zboží si připravte oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
→ Vybraný dokument si vytiskněte a pečlivě jej vyplňte.
NYNÍ MÁTE DVĚ MOŽNOSTI😉
Zaslání zboží přes Zásilkovnu:
- Zabalte zboží: Důkladně zabalte zboží spolu s vyplněným protokolem, abyste zajistili jeho ochranu během přepravy.
- Navštivte nejbližší pobočku Zásilkovny: Zboží odneste na nejbližší výdejní místo Zásilkovny (seznam poboček naleznete ZDE).
- Označte balíček: Na balíček nezapomeňte napsat vratkový kód 956 628 24. Na pobočce Vám díky tomuto unikátnímu kódu vytisknout štítek s našem údaji a balíček se tak vrátí k nám.
- Bez poplatků na pobočce: Na pobočce Zásilkovny za vrácení zboží nic neplatíte. Částka 75 Kč bude odečtena při konečném vyrovnání za vrácené zboží.
Vrácení nebo výměna zboží v našem showroomu v Praze:
Dodržováním těchto kroků zajistíte hladký průběh reklamačního procesu. Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit!